Wyjazd do stolicy Drukuj

Zamek Krolewski w Warszawie

Lubimy podróżować! Trzydziestego maja 2014 roku 40- ro uczniów PSP w Dąbrównie z czwórką opiekunów Paniami: Katarzyną Gorzelak, Mariolą Głuszniewską, Anną Grzędą- Borkowską i Aldoną Nowakowską wyruszyło do stolicy. Stało się możliwe, dzięki realizowanemu w naszej szkole projektowi „Bądźmy mądrzy- już od dziś".
        Program wycieczki był bardzo napięty. Zaczęliśmy od złożenia hołdu przy Grobie Nieznanego Żołnierza. Potem przeszliśmy do Pałacu Kultury i Nauki, aby odwiedzić Muzeum Techniki. Trochę się zmęczyliśmy, więc udaliśmy się na obiad. Był bardzo smaczny.
        Po posiłku zostaliśmy podzieleni na dwie grupy. W związku z tym, że nie wszyscy z nas z racji na młody wiek mogli zwiedzić Muzeum Powstania Warszawskiego, młodsi mieli w planie pobyt w Manufakturze Cukierków.
        Pobyt w Muzeum Powstania Warszawskiego skłonił wielu z nas do refleksji nad bohaterstwem żołnierzy i ludności cywilnej. To, co zobaczyliśmy w tym miejscu, na pewno na długo pozostanie w naszej pamięci. Natomiast nasi czwartoklasiści świetnie się bawili, oglądając jak powstają slodycze.
       Kolejnym punktem programu był Stadion Narodowy. Budzi on wrażenie. Weszliśmy na punkt widokowy i z góry mogliśmy podziwiać jego konstrukcję.
       Czas biegł nieubłaganie, korki w stolicy spowodowały, iż na wizytę w Ogrodzie Botanicznym i na Starówce mieliśmy naprawdę niewiele czasu. Szkoda, że w Warszawie mogliśmy być tylko jeden dzień, bo tu naprawdę jest co oglądać.

Zapraszamy do obejrzenia filmowej relacji z wyjazdu do stolicy: